Zajímají tě obchodní procesy a rád/a bys pracoval/a s platformou, která v tomto směru dominuje? Chceš získat praktické znalosti v IT, které ti pomohou s uplatněním na trhu práce, či se toužíš stát hvězdou v rámci Salesforce týmu ve firmě, kde už jsi? Pokud je tvá odpověď na jakoukoliv z těchto otázek ANO, neváhej a pojď do kurzu CRM Specialisty! Otevře ti dveře do dynamicky se rozvíjejícího světa byznysu. Díky němu se staneš nepostradatelným spojovacím prvkem mezi společností a jejími zákazníky!
Salesforce je americký softwarový gigant postavený na cloudu, který se svým více jak 20% podílem na trhu jasně kraluje odvětví CRM systémů. Jeho doménou jsou systémy pro řízení vztahů se zákazníky a podnikové aplikace. Ty dokážou komplexně pokrýt všechny potřeby firem, od zákaznických služeb přes automatizaci v oblasti marketingu až po samotný vývoj aplikací.
Právě díky rozmanitosti produktového portfolia je Salesforce jednou z nejrychleji rostoucích firem na světě. Její produkty používají tisíce podniků po celé planetě. Její obrovský potenciál je patrný ve všech směrech. Všiml si toho i prestižní magazín Forbes. Ten zařadil pozice obchodního administrátora, konzultanta a analytika Salesforce do desítky nejrychleji rostoucích otevřených pozic na profesní síti LinkedIn. Sama společnost Salesforce pak odhaduje, že v rámci ekosystému Salesforce vznikne do roku 2026 na 9,3 milionu pracovních míst.
Chceš svou kariéru posunout o level výš a neláká tě dráha vývojáře/ky.
Už s platformou Salesforce pracuješ a chceš se v ní zlepšit natolik, aby se před tebou otevřely nové možnosti kariérního postupu v dané oblasti.
Jsi projektový/á manažer/ka, obchodní analytik/čka, konzultant/ka, obchodník/ice či regionální zástupce/kyně.
Zajímají tě složitější podnikové procesy, jejich řešení a přitom tě láká práce v IT.
Délka online kurzu: 12 týdnů výuky + 4 týdnů volna mezi studijními moduly
Časová náročnost: 10-15 hodin týdně
(pondělí, středa a čtvrtek večer 18:00-19:30, sobota 13:00-18:30)
Kurz je v angličtině
Živá online výuka s podporou mentorů, do které se můžeš připojit odkudkoli
V kurzu tě naučíme vše, co potřebuješ znát pro získání oficiální certifikace Salesforce Certified Administrator, díky níž se můžeš následně ucházet o pracovní pozici administrátora/ky Salesforce
Součástí školení jsou také předem nahrané tréninky měkkých dovedností
Živé online lekce pod vedením mentora
Garance vrácení peněz: Pokud během prvního týdne kurzu zjistíš, že ti nesedí, můžeš z něj odejít a my ti vrátíme školné ponížené o administrativní náklady
V prvním modulu si studenti osvojí základy Salesforce coby CRM systému. Kromě základů se seznámí s nejběžněji používanými objekty a klíčovými možnostmi konfigurace, jako je datové modelování, vzorce, uživatelé, oprávnění atd.
Hlavní témata:
Orientace v uživatelském rozhraní
Orientace v nastavení
Úpravy uživatelských rozhraní
Správa uživatelů
Rozšiřování standardních funkcí o vlastní objekty a pole
Základy datového modelu
Správa účtů a kontaktů
Základy prodejního procesu v rámci původní implementace Salesforce
Základy kvality a zabezpečení dat
Schvalovací proces
V tomto modulu se účastníci seznámí s aplikací Sales Cloud a ponoří se do související automatizace. Cílem Sales Cloudu je zefektivnit prodejní procesy a efektivněji podporovat prodejní týmy.
Hlavní témata:
Nástroje pro reporting v Salesforce
Dashboard: Vizualizace sestavy
Vytvoření vlastního menu v aplikacích Salesforce
Jak vytvořit lepší uživatelské rozhraní a přidat do něj nové dynamické formuláře
Automatizace v Salesforce
Základy Flow
Tvorba vlastních formulářů ve Flow
Tvorba automatizací ve Flow
Jak zvýšit produktivitu prodejního týmu
Správa kampaní
Řízení produktů a cen
Správa příležitostí
Kvalita dat – správa duplicit
V tomto modulu bude kladen důraz na aplikaci Salesforce Service Cloud, což je platforma zákaznických služeb a podpory navržená tak, aby pomáhala společnostem efektivně spravovat požadavky zákazníků. V posledních týdnech vzdělávacího programu si můžete otestovat své znalosti na konkrétním projektu.
Hlavní témata:
Výhody využívání Service Console
Předdefinované funkce Service Cloudu: Oprávnění a znalostní báze
Jak smysluplně používat Chatter v Salesforce
Tvorba veřejného webu v Experience Cloud
Správa dat
Správa uživatelů – pro středně pokročilé
JIRA
Agile - SCRUM
Implementace založená na uživatelských příbězích
Týmová práce
Tvorba skutečného projektu
Můžeš si vybrat ze dvou možností, jak kurz zaplatíš.
Nastartovat svoji kariéru můžeš i bez znalosti programování!
Jako administrátor Salesforce budeš mít za úkol skloubit obchodní požadavky a technologie. Tvým denním chlebem bude vytváření sestav a reportů. Ovšem kromě nich budeš zodpovědný/á také za vlastní výzkum a řešení problémů. Pokud však dojde na zapeklité věci, přizveš si na pomoc další administrátory, konzultanty, či případně vývojáře platformy Salesforce.
Práce Salesforce administrátora je velmi rozmanitá a těšit se můžeš na poměrně velkou autonomii. V rámci výkonu funkce ti pomohou znalosti z konkrétního oboru, analytické dovednosti, IT znalosti i SSC zázemí.
Z této pozice můžeš poměrně rychle vyšplhat výš v rámci hierarchie administrátorů Salesforce, kdy můžeš dostat na povel celý tým, nebo se můžeš rozhodnout, že se budeš věnovat specializovanějším úkolům. V takovém případě budou tvou další cílovou metou pozice PM / PO nebo Solution Architekta.
Právě Salesforce konzultant je tím, kdo firmám pomáhá vytěžit maximum ze spolupráce a investic do Salesforce. Ale aby však dokázal, musí být kompetentní a mít platformu v malíčku. Musí být schopen na ní vyvíjet a řešit složité výzvy, které souvisejí s byznysem. Musí se orientovat ve funkcích platformy i mít přehled o nejnovějších aktualizacích, které Salesforce nabízí, a jejich možném využití.
Pro tuto pozici je klíčové pochopit fungování firmy a porozumět potřebám klienta. Jedině tak dokáže konzultant dobře poradit a navrhnout nejlepší strategii či řešení. Hodně mu mohou pomoci předchozí zkušenosti z nadnárodní společnosti či SSC. V rámci této práce totiž uplatníš obecné znalosti o obchodních procesech a konceptech, ale hodit se ti bude i povědomí o tom, jak funguje dodavatelský řetězec či helpdesk.
To ale není konečná. Z této pozice se následně můžeš posunout v rámci kariérního žebříčku výš, nebo se rozhodnut pro specializaci např. roli Data inženýra nebo Product Ownera.
Coby obchodní analytik Salesforce budeš mít za úkol se ponořit do dat, zanalyzovat je a na jejich základě navrhnout úspěšnou obchodní strategii. Ať už to bude na pozici obchodního analytika či konzultanta, v obou případech budeš hledat řešení a předkládat praktické návrhy na změny a vylepšení.
Ovšem na rozdíl od konzultanta analytik jde do hloubky. Proto je důležité, abys opravdu důkladně porozuměl/a fungování a potřebám organizace. Jedině tak dokážeš klientovi fundovaně poradit a navrhnout mu nejlepší obchodní strategii či řešení. Start ti hodně usnadní předchozí zkušenosti z nadnárodní korporace nebo SSC. Vhod přijdou i obecné znalosti o obchodních procesech a konceptech. Velkým plusem bude i to, pokud víš, jak funguje dodavatelský řetězec či helpdesk.
Tato pozice je ideálním odrazovým můstkem pro postup výše. Případně se můžeš specializovat a stát se datovým inženýrem či Product Ownerem.
A képzés végére junior szintű programozói tudást szerzel, valamint sok-sok gyakorlatot valós projekteken és különböző technológiákban. Végzett hallgatóink az alábbi területeken helyezkednek el:
Backend
Frontend
Desktop
DevOps
Full-Stack
Mobile
Embedded
Data Science
Quality Assurance
MILYEN HOSSZÚ A PROGRAM?
A képzés teljes hossza nettó 4 hónap, plusz 2 hét szünet. (Heti 5 nap, napi 8 óra, hétfőtől péntekig)
MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE?
A képzés időtartama alatt szinte mindet. :) Nem kertelünk: ha négy hónap alatt szoftverfejlesztővé szeretnél válni, akkor az komoly elköteleződést jelent. Az oktatás maga hétköznapokon reggel 9 és délután 6 óra között zajlik, viszont sokszor előfordul majd, hogy az iskolai munka otthoni előkészületeket kíván meg.
A képzés mentori keretrendszerű oktatási formában zajlik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy csupán az órák 10 százaléka lesz klasszikus előadás, a többi mentorok által vezetett csoportmunka. A képzés teljes időtartama alatt feladatok megoldásával folyik majd a tanulás. Az első két hónapban bevezető, gyakorló jellegű feladatokkal dolgozik a csoport, az utolsó két hónapban pedig a partnercégektől kapott valós projektekből vett mintaprojekteken.
A képzés folyamán azonban nemcsak a kódolásra koncentrálunk, hanem nagy hangsúlyt fektetünk az olyan soft skillek fejlesztésére is, mint a kommunikációs és prezentációs készség, illetve az együttműködés, csapatjáték. Fontosnak tartjuk, hogy hallgatóink könnyedén megállják a helyüket jövőbeni munkahelyükön, ezért két, teljes állásban erre dedikált szervezetpszichológus foglalkozik velük.
A kurzus teljes hossza alatt tréningeken és coaching alkalmakon vesznek részt, illetve péntekenként egyéni és csoportos prezentációk keretében számolnak be a mentoroknak és a partnereinknek az aktuálisan elsajátított tudásukról.
Képzéseink néhány havonta indulnak, neked pedig mindig az aktuálisan soron következőre van lehetőséged jelentkezni.
A következő kurzus indulása: 2018. május 7.
Jelentkezési határidő: 2018. március 25.
Felvételi eredmények: pár nappal a felvételi utolsó lépcsője után, legkésőbb április 6-ig
A felvétel folyamatosan zajlik, tehát minél hamarabb jelentkezel, annál nagyobb esélyed van bekerülni! ;)
HOL LESZ AZ OKTATÁS?
1062 Budapest Andrássy út 66., 2. és 3. emelet
HÁNY FŐT VESZÜNK FEL?
Egy tanulócsoport létszáma 15-21 fő.
Egy kurzus alkalmával 3 csoportot indítunk.
A képzésben való részvételnek nincsen semmilyen klasszikus képzési előfeltétele. Az egyetlen dolog, ami nélkül biztosan nem tudunk felvenni, az az ANGOLTUDÁS.
Miért fontos ez?
Azért, mert a képzés tananyagának nagy része angol nyelven érhető el, illetve péntekenként a demók/prezentációk is angol nyelven zajlanak. A nyelvvizsga nem kötelező.
Ami előnyt jelenthet a felvételinél, de nem kritérium: ha már van egy diplomád, legyen az bármilyenha már próbálkoztál önállóan kódolással, esetleg részt vettél valamilyen online kurzuson ... és fontos, hogy életkori határ nincs. :)
A képzés sikeres elvégzése után segítünk munkát találni. Az elhelyezkedésre nem vállalunk garanciát, de aggodalomra semmi ok: a nálunk végzettek 96%-a programozóként dolgozik! Jó, ha tudod: a partnercégeinknél ugyanazon a felvételi folyamaton mennek végig a hallgatóink, mint a bármely más iskolapadból érkező juniorok.
A Green Fox Academy által kiállított oklevelet, amely igazolja majd, hogy sikeresen megfeleltél a kurzus követelményeinek, és letetted a záróvizsgát. Fontos tudnod: a képzés nem államilag akkreditált, így nem állíthat ki akkreditált bizonyítványt. Ezen nem is tervezünk változtatni, mert az akkreditációs folyamat nem tenné lehetővé, hogy mindig a legfrissebb technológiákat taníthassuk nektek. Mi abban hiszünk, hogy a megszerzett tudás igazi értékét az mutatja, hogy legkiválóbb hallgatóink azonnali munkalehetőséghez juthatnak.
Aby ses dostal/a do kurzu CRM specialista, musíš projít tříkolovým příjímacím procesem, který zabere zhruba týden. Do třídy vezmeme pouze ty zájemce, o kterých jsme přesvědčeni, že kurz zvládnou a úspěšně jej dokončí.
1. Přihláška
Pokud jsi připraven/a změnit svůj život, vyplň přihlášku! První věc, kterou musíš udělat, je sdělit nám pár základních informací o sobě. Zabere ti to sotva dvě minuty, jde jen o pár kliknutí.
2. Kognitivní hry
Dalším krokem výběrového procesu je kognitivní test, skládající se ze dvou her, které hodnotí například tvé schopnosti uvažování, učení a řešení problémů. Budeš potřebovat dobré připojení k internetu, počítač s myší a vhodné místo pro soustředění. Všechny pokyny ti budou doručeny e-mailem (nezapomeň kontrolovat složku spamu). Samotný test trvá maximálně 20 minut.
3. Pohovor
Po úspěšném absolvování her obdržíš pozvánku na online pohovor. Tato část je o tom, abychom tě lépe poznali. Také testuje úroveň anglického jazyka a tvou motivaci. Schůzka s organizačním psychologem trvá asi 30 minut.
Cílem Green Fox Academy je vytvořit prostředí podobné tomu, ve kterém se ocitnou absolventi, až začnou pracovat. Proto je výuka postavená na řešení výzev a mentoringu. V první polovině kurzu studenti pracují na zadaných úkolech, v druhé půlce si pak vyzkouší vývoj komplexního projektu. V praxi to znamená, že pouze 10 % času zabírají přednášky. Zbývajících 90 % tvoří individuální a skupinová práce pod vedením mentorů.
V našich online kurzech využíváme aplikace, které jsou studentům známé, takže není třeba učit se pracovat s novými. Pro prohlížení materiálů používáme především Zoom, který umožňuje sdílení obrazovky. Ve zbytku času, kdy se pracuje v menších týmech, má každá skupina k dispozici místnost Discord, kde může živě diskutovat a řešit svěřené úkoly.
Neustále zlepšujeme nejen naše osnovy, ale i metodiku výuky. Naším cílem je, aby mentoři předávali své znalosti studentům co nejefektivněji a nejsrozumitelněji.
Abys kurz úspěšně zvládl/a, musíš mít minimálně středně pokročilou znalost angličtiny. Hodně ti také pomohou zkušenosti z práce v mezinárodní společnosti, povědomí o SSC či základní IT dovednosti. Ovšem ani jedno z toho není kritériem pro přijetí.
V rámci kurzu tě naučíme vše potřebné, abys po jeho dokončení získal/a mezinárodní kvalifikaci Salesforce Certified Administrator. Tu respektují a dokonce i požadují mnozí zaměstnavatelé. Otevře ti tak dveře na pozici Salesforce administrátora. Navíc získáš certifikát vydaný Green Fox Academy, který bude potvrzovat to, že jsi úspěšně absolvoval/a naše školení CRM Specialisty.
Samotný kurz zabere 10-15 hodin týdně, můžeš tak během něj pracovat. Kromě toho by sis měl/a vyhradit další čas na domácí úkoly a samostatné studium.